W OFIP-ie biorą udział przedstawiciele organizacji pozarządowych, samorządów, administracji publicznej i biznesu. Wiodącym wydarzeniem każdego Forum jest konferencja poświęcona współpracy wewnątrz sektora pozarządowego oraz relacjom organizacji z partnerami zewnętrznymi. Towarzyszą jej różne formy prezentacji działań organizacji pozarządowych przeznaczone dla wszystkich zainteresowanych osób. Na tę konferencję chcemy zaprosić Państwa.
Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych we współpracy z Fundacją „Jagniątków” i Fundacją „Merkury” organizują wspólny wyjazd dla 100 przedstawicieli organizacji pozarządowych z Dolnego Śląska. Uczestnikom zapewnia się przejazd w dniu 13 września autobusami z kilkunastu miejscowości (Jelenia Góra, Legnica, Lubań Śl., Lubin, Milicz, Świdnica, Wałbrzych, Wrocław, Zgorzelec) do Warszawy i z powrotem w dniu 15 września, kolację w dniu 13 września w Warszawie, dwa noclegi w pokojach 2.osobowych w dniach 13/14 września i 14/15 września w Warszawie w hotelu „Aramis” (www.hotelaramis.pl).
Uczestnicy z organizacji członkowskich DFOP ponoszą jedynie koszt udziału w konferencji (przekazywany Ogólnopolskiej Federacji Organizacji Pozarządowych wg wybranej wersji przedstawionej poniżej). Dla organizacji nie będących członkami DFOP, za każdego uczestnika oprócz kosztów udziału w konferencji, pobierana będzie dodatkowa opłata w wysokości 30 zł.
Koszt udziału w 2.dniowej konferencji OFIP wynosi w zależności od wersji:
Zgłoszenia proszę dokonywać na załączonym formularzu i przesłaniu go na adres ofip@dfopwww.hb.pl.
Wszelkich dodatkowych informacji udziela ze strony DFOP Waldemar Weihs – tel. 509 673 693.
Serdecznie zachęcamy do udziału w Ogólnopolskim Forum Inicjatyw Pozarządowych w Warszawie oraz do sprawdzania aktualności na oficjalnej stronie OFIP-u (www.ofip.eu), DFOP (www.dfopwww.hb.pl) oraz polubienia profili na Facebooku www.facebook.com/ofip.eu, www.facebook.com/dfop.org.
Zespoły DFOP i OFIP