Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych poszukuje pracownika administracyjno-biurowego

Pracownik administracyjno-biurowy odpowiedzialny/a będzie m.in. za:

  • czuwanie nad właściwym przepływem informacji i dokumentów biurowych oraz wpieranie prac dyrektor i księgowości;
  • archiwizacja dokumentów, czynności związane z pocztą przychodzącą i wychodzącą;
  • pisanie pism biurowych; 
  • realizacje bieżących działań biura DFOP;
  • ścisłą współpracę z zespołem DFOP.

Wymagania: 

  • Wykształcenie minimum średnie
  • Doświadczenie w realizacji ww. zadań
  • Umiejętność pracy w zespole i kontakty z klientami
  • Min.  dwuletnie doświadczenie w pracy w organizacjach pozarządowych
  • Wysokie umiejętności organizacji pracy własnej
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera oraz urządzeń biurowych

- dodatkowe

  • Komunikatywność, rzetelność, skrupulatność, kreatywność, dyspozycyjność
  • Doświadczenie w projektach POKL
  • Dobra znajomość obsługi komputera (pakiet MS Office, Open Office, Internet)
  • Prawo jazdy kat B

 

Warunki zatrudnienia:

  1. Umowa o pracę na czas określony wykonywana w siedzibie Dolnośląskiej Federacji Organizacji Pozarządowych we Wrocławiu.
  2. Współpraca w zakresie wykonywania obowiązków z całym zespołem biura.

 

Wszystkich zainteresowanych prosimy o przesyłanie swojego CV (wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych w ramach prowadzonej rekrutacji) do 20 października 2014r. na adres mailowy dfop@dfopwww.hb.pl 

Na rozmowy kwalifikacyjne zostaną zaproszone tylko wybrane osoby, z którymi skontaktujemy się telefonicznie.

Kontakt:

Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych, ul. Nabycińska 19, pok. 409 Wrocław, tel. 71 793 23 24, www.dfopwww.hb.pl

<<< powrót
Kalendarz wydarzeń
Pokaż wydarzenia z:
Newsletter
Wyszukiwarka
tworzenie stron internetowych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl
www.dfop.pl