Uwaga! Meble biurowe dla organizacji pozarządowych

Istnieje możliwość pozyskania mebli biurowych dla organizacji pozarządowych od Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu. Szczegółowy wykaz oraz sposób w jaki można otrzymać meble znajduje się w załączniku.


Ważne informacje:

Aby pozyskać meble należy złożyć pisemny wniosek zawierający:
  • nazwę, siedzibę i adres jednostki,
  • statut,
  • informacje o prowadzonej działalności,
  • uzasadnienie potrzeb i sposobu wykorzystania składnika majątku ruchomego,
  • oświadczenie, że przekazany składnik zostanie odebrany w terminie dwóch tygodni od   podpisania wykazu sporządzonego przez RIO,
  •  telefon kontaktowy.

Przeznaczone do zagospodarowania zbędne składniki majątku ruchomego wymienione w powyższym wykazie można obejrzeć w siedzibie Regionalnej Izby Obrachunkowej we Wrocławiu przy ul. Ofiar Oświęcimskich 5, w godz. 8.00 – 15 00 – od poniedziałku do czwartku oraz od 8.00 – 14.00 w piątek.
 
Dodatkowe wyjaśnienia i informacje można uzyskać w godz. 8-14 telefonicznie lub osobiście w siedzibie Izby we Wrocławiu, ul. Ofiar Oświęcimskich 5. Osobą uprawnioną do ich udzielenia jest: Irena Dąbrowska, tel. 71 797 76 33

 

<<< powrót
Kalendarz wydarzeń
Pokaż wydarzenia z:
Newsletter
Wyszukiwarka
tworzenie stron internetowych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl
www.dfop.pl