Zapytanie ofertowe na organizację usługi obejmującej noclegi, wyżywienie i wynajem sali podczas szkolenia

14. 11.2011, Wrocław CPV: 55110000-4 , 55270000-3 , 70220000-9

W związku z realizacją projektu „Współpraca międzysektorowa – projekt na rzecz odpowiedzialnego biznesu” nr umowy UDA-POKL.08.02.01-02-027/10-00 przez Dolnośląską Federację Organizacji Pozarządowych w partnerstwie z Fundacją „Krzyżowa” dla Porozumienia Europejskiego oraz firmą heapmail Internet Solutions Sp. z o.o. zwracamy się do Państwa z Zapytaniem ofertowym dotyczącym świadczenia usług obejmujących wynajem sali szkoleniowej, noclegi oraz wyżywienie.

Zamówienie usługi będzie współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego (Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, poddziałanie 8.2.).

1. Zamawiający:

Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych
Pl. Solidarności 1/3/5, pok. 515, 53 - 661 Wrocław, NIP 8971713505.

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1.1. Noclegi dla grupy do 23 osób zorganizowane w ramach możliwości w pokojach 2 osobowych z łazienką wraz z miejscem parkingowym.
1.2. Wyżywienie dla grupy do 23 osób serwowane w czasie trwania szkoleń i obejmujące:
a) szkolenie 3 -dniowe - 3 obiady, 2 kolacje, 2 śniadania,
b) poczęstunek kawowy na bieżąco uzupełniany podczas trwania szkoleń.
Szczegółowy harmonogram posiłków dostosowany pod potrzeby zamawiającego.
1.3. Wynajem sali szkoleniowej do 20 osób:
a) szkolenie 3-dniowe 24 godzin szkoleniowych.
Sala wyposażona w stół i krzesła z możliwością ich przestawiania, z udostępnionym projektorem multimedialnym, tablicami flipchartowymi oraz dostępem do Internetu. W sali szkoleniowej dopuszczalne przywieszanie do ścian za pomocą taśm malarskich papieru typu flipchart.
1.4. Umożliwienie skorzystania z bezpłatnego ksera w hotelu w razie konieczności.
1.5. Zamówienie dotyczy organizacji wskazanych poniżej usług w terminach przewidzianych
w harmonogramie w punkcie 4.

2. Lokalizacja – województwo dolnośląskie.

3. Termin płatności – do 21 dni od daty przeprowadzenia szkoleń zgodnie z harmonogramem
w punkcie 4.


4. Harmonogram realizacji szkoleń:
• Grudzień: 16-17-18.12. 2011 (szkolenie 3-dniowe, 20 osób)

5. Oferent składając ofertę wyraża zgodę na:
5.1. Rezygnację z zamówionych usług przez Zamawiającego w terminie do 14 dni przed realizacją usługi.
5.2. Weryfikację przez Zamawiającego spełnienia kryteriów przedstawianych w ofercie przez Oferenta.
5.3. Proporcjonalne obniżenie ceny usługi w przypadku pobytu mniejszej liczby odbiorców usług
i poinformowaniu o tym fakcie Oferenta przed rozpoczęciem danego szkolenia.
5.4. Zwiększenia możliwości skorzystania z usług do 4 osób więcej niż zaplanowano
w przypadku poinformowania o takiej potrzebie co najmniej jedną dobę przed rozpoczęciem szkolenia.
5.5. Brak możliwości przedpłaty.
5.6. Sporządzenie pisemnej umowy, zgodnie z którą będzie realizowana usługa.

6. Kryteria oceny ofert:
6.1. Spełnienie kryteriów przedstawionych w punktach 1-5.
6.2. Koszt usług (proszę wpisać ceny brutto i netto) w podziale na:
a) koszt noclegów (w przeliczeniu na jedną osobę),
b) koszt wyżywienia (w przeliczeniu na jedną osobę),
c) koszt wynajmu sali szkoleniowej (w przeliczeniu na jedną dobę),
d) dodatkowe usługi gratisowe świadczone przez hotel w ramach zamówienia lub oferowane przez hotel – dostępne za opłatą dla uczestników szkolenia.
6.3. Standard hotelu (jakość świadczonych usług).
6.4. Lokalizacja.
6.5. Parking dla gości.
W przypadku pobierania u Państwa opłaty klimatycznej, proszę o zawarcie tego kosztu
w cenie noclegu.

7. Data, miejsce i forma nadsyłania ofert:
Oferty należy składać do 10 dni kalendarzowych od dnia opublikowania Zapytania ofertowego na stronie DFOP – www.dfopwww.hb.pl (decyduje data wpływu do Biura DFOP) osobiście, drogą pocztową, faksem lub mailem pod następujący adres:
Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych
Pl. Solidarności 1/3/5, pok .515
53-661 Wrocław
e-mail: malgosia.barrek@dfopwww.hb.pl.

8. Ofertę przedstawić należy na formularzu przygotowanym przez Zamawiającego, stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszego Zapytania ofertowego. W formularzu należy zaznaczyć czy w w.w. terminie usługa możliwa jest do realizacji przez Oferenta. Wszystkich dodatkowych informacji na temat Zapytania ofertowego udziela Małgorzata Barrek, tel. 71 793 23 24.

9. Potwierdzenie rezerwacji w wybranym hotelu będzie dokonane w terminie 3 dni od zakończenia procedury wyboru oferty.

Załącznik:

 

 

 

<<< powrót
Kalendarz wydarzeń
Pokaż wydarzenia z:
Newsletter
Wyszukiwarka
tworzenie stron internetowych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl
www.dfop.pl