Marketing internetowy w praktyce [warsztat]
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Lider Projektu
Partner Projektu


OŚRODEK WSPIERANIA EKONOMII SPOŁECZNEJ W WAŁBRZYCHU

Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej

 

 

Reprezentujesz organizację pozarządową, nie prowadzącą działalności gospodarczej?

Chcesz nauczyć się promować swoją organizację w Internecie i poznać zasady oraz pojęcia marketingu internetowego ?

Zapraszamy do udziału w bezpłatnym dwudniowym warsztacie:

pn. „MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE”

Cel warsztatów: wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności:

  • Samodzielnego planowania i realizowania kampanii reklamowych w Internecie 
  • Optymalnego wykorzystania e-narzędzi 
  • Analizowania efektywności kampanii reklamowych
  • Planowania zakupów reklam i mediów w Internecie 
  • Minimalizowania ryzyka niekorzystnych kontraktów z agencjami IT 

Adresatami warsztatów są: przedstawiciele/pracownicy organizacji pozarządowych (w wieku do 64 roku życia), nie prowadzących działalności gospodarczej, posiadających osobowość prawną z terenu powiatu wałbrzyskiego oraz miasta Wałbrzych. 

Termin warsztatu: 27-28 marca 2014 

Miejsce warsztatu: Wałbrzych (dokładne miejsce zostanie podane wkrótce)

Koszty: Udział w cyklu jest bezpłatny. Zapewniamy poczęstunek kawowy oraz lunch w każdym dniu warsztatów.    

Zgłoś się już dziś! Prześlij wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz deklaracje do dnia 24 marca 2014 r. wybierając jedną z trzech możliwości: 

  1. mailem na adres: anna.bogucka@dfopwww.hb.pl,  
  2. pocztą na adres: Dolnośląska Federacja Organizacji Pozarządowych, pl. Solidarności 1/3/5, pok. 319
  3. faksem na nr 71 793 23 24.

Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z Dolnośląską Federacją Organizacji Pozarządowych tel. 71 793 23 24 oraz na stronie internetowej www.dfopwww.hb.pl. Ilość miejsc jest ograniczona! Prosimy o zgłaszanie maksymalnie 2 osób z organizacji. Pierwszeństwo udziału w warsztacie będą mieli przedstawiciele organizacji spełniających kryteria strategiczne wskazane w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku większej ilość i zgłoszeń decyduje kolejność ich nadsyłania.

Warsztat prowadzony przez doświadczonych i certyfikowanych specjalistów Google AdWords.

Załączniki:

 

Program warsztatu "Marketing internetowy w praktyce" 27-28 marca 2014r. Wałbrzych

Dzień I 27.03.2014
09:00 Rozpoczęcie szkolenia 
09:30-11:00 Marketing w wyszukiwarkach internetowych – przegląd narzędzi
11:00-11:15 Przerwa
11:15-13:00 Narzędziowa charakterystyka reklam w wyszukiwarce
13:00-13:15 Przerwa
13:15-14:30 Pozycjonowanie stron internetowych w praktyce (SEO)
14:30-14:45 Przerwa
14:45-15:30 Poprawianie dostępu do serwisów – zwiększanie widoczności w wyszukiwarkach (SEM)
16:00 Zakończenie szkolenia 
Dzień II  28.03.2014
09:00 Rozpoczęcie szkolenia  
09:30-11:00 Linki sponsorowane (PPC)
11:00-11:15 Przerwa
11:15-13:00 Display jako klasyczny  typ reklamy internetowej 
13:00-13:15 Przerwa 
13:15-14:30  e-mail marketing
14:30-14:45 Przerwa 
14:45-15:30 Metody pomiaru efektywności kampanii internetowych 
16:00 Zakończenie szkolenia 

 

<<< powrót
Kalendarz wydarzeń
Pokaż wydarzenia z:
Newsletter
Wyszukiwarka
tworzenie stron internetowych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl
www.dfop.pl