xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx | |||
Lider Projektu | Partner Projektu |
OŚRODEK WSPIERANIA EKONOMII SPOŁECZNEJ W WAŁBRZYCHU
Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej
Reprezentujesz organizację pozarządową, nie prowadzącą działalności gospodarczej?
Chcesz nauczyć się promować swoją organizację w Internecie i poznać zasady oraz pojęcia marketingu internetowego ?
Zapraszamy do udziału w bezpłatnym dwudniowym warsztacie:
pn. „MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE”
Cel warsztatów: wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności:
Adresatami warsztatów są: przedstawiciele/pracownicy organizacji pozarządowych (w wieku do 64 roku życia), nie prowadzących działalności gospodarczej, posiadających osobowość prawną z terenu powiatu wałbrzyskiego oraz miasta Wałbrzych.
Termin warsztatu: 27-28 marca 2014
Miejsce warsztatu: Wałbrzych (dokładne miejsce zostanie podane wkrótce)
Koszty: Udział w cyklu jest bezpłatny. Zapewniamy poczęstunek kawowy oraz lunch w każdym dniu warsztatów.
Zgłoś się już dziś! Prześlij wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz deklaracje do dnia 24 marca 2014 r. wybierając jedną z trzech możliwości:
Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z Dolnośląską Federacją Organizacji Pozarządowych tel. 71 793 23 24 oraz na stronie internetowej www.dfopwww.hb.pl. Ilość miejsc jest ograniczona! Prosimy o zgłaszanie maksymalnie 2 osób z organizacji. Pierwszeństwo udziału w warsztacie będą mieli przedstawiciele organizacji spełniających kryteria strategiczne wskazane w formularzu zgłoszeniowym. W przypadku większej ilość i zgłoszeń decyduje kolejność ich nadsyłania.
Warsztat prowadzony przez doświadczonych i certyfikowanych specjalistów Google AdWords.
Załączniki:
Program warsztatu "Marketing internetowy w praktyce" 27-28 marca 2014r. Wałbrzych
Dzień I 27.03.2014 | |
09:00 | Rozpoczęcie szkolenia |
09:30-11:00 | Marketing w wyszukiwarkach internetowych – przegląd narzędzi |
11:00-11:15 | Przerwa |
11:15-13:00 | Narzędziowa charakterystyka reklam w wyszukiwarce |
13:00-13:15 | Przerwa |
13:15-14:30 | Pozycjonowanie stron internetowych w praktyce (SEO) |
14:30-14:45 | Przerwa |
14:45-15:30 | Poprawianie dostępu do serwisów – zwiększanie widoczności w wyszukiwarkach (SEM) |
16:00 | Zakończenie szkolenia |
Dzień II 28.03.2014 | |
09:00 | Rozpoczęcie szkolenia |
09:30-11:00 | Linki sponsorowane (PPC) |
11:00-11:15 | Przerwa |
11:15-13:00 | Display jako klasyczny typ reklamy internetowej |
13:00-13:15 | Przerwa |
13:15-14:30 | e-mail marketing |
14:30-14:45 | Przerwa |
14:45-15:30 | Metody pomiaru efektywności kampanii internetowych |
16:00 | Zakończenie szkolenia |