Marketing internetowy w praktyce [warsztat]

 

xxxxxxxxxxxx
Lider Projektu
Partnerzy Projektu

OŚRODEK WSPIERANIA EKONOMII SPOŁECZNEJ WE WROCŁAWIU

Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej

 

Reprezentujesz organizację pozarządową, nie prowadzącą działalności gospodarczej?

Chcesz nauczyć się promować swoją organizację w Internecie i poznać zasady oraz pojęcia marketingu internetowego ?

Zapraszamy więc serdecznie  do udziału w bezpłatnym dwudniowym warsztacie:

pn. „MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE”

Cel warsztatów: wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności:

  • Samodzielnego planowania i realizowania kampanii reklamowych w Internecie 
  • Optymalnego wykorzystania e-narzędzi 
  • Analizowania efektywności kampanii reklamowych
  • Planowania zakupów reklam i mediów w Internecie 
  • Minimalizowania ryzyka niekorzystnych kontraktów z agencjami IT 

Adresatami warsztatów są: przedstawiciele/pracownicy organizacji pozarządowych, nie prowadzących działalności gospodarczej w wieku do 64 roku życia, posiadających osobowość prawną z terenu powiatu wrocławskiego i miasta Wrocław. 

Termin warsztatu: 20-21 luty 2014 

Miejsce warsztatu: Hotel VEGA  ul Grabiszyńska 251, Wrocław

Koszty: Udział w cyklu jest bezpłatny. Zapewniamy poczęstunek kawowy oraz obiad w każdym dniu warsztatów.    

Zgłoś się już dziś! Prześlij wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz deklaracje  do dnia 12 lutego 2014 r. wybierając jedną z trzech możliwości: 

  1. mailem na adres: marta.sys@merkury.org.pl,  
  2. pocztą na adres: Fundacja „Merkury”, ul. Beethovena 10, 58-300 Wałbrzych, 
  3. faksem na nr 74 666 22 01.

Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z Fundacją „Merkury” w Wałbrzychu 58-300 przy ul. Beethovena 10, tel. 74 666 22 06 oraz na stronach internetowych www.dfopwww.hb.pl lub www.facebook.com/OWESDolnySlask. Ilość miejsc jest ograniczona! Prosimy o zgłaszanie maksymalnie 2 osób z organizacji. Pierwszeństwo udziału w warsztacie będą mieli przedstawiciele organizacji spełniających kryteria strategiczne wskazane w deklaracji uczestnictwa. W przypadku większej ilość i zgłoszeń decyduje kolejność ich nadsyłania.

Warsztat prowadzony przez doświadczonych i certyfikowanych specjalistów Google AdWords.

Załączniki:


Program warsztatu "Marketing internetowy w praktyce" 20-21 luty 2014r. Wrocław

Dzień I 20.02.2014
09:00-09:30 Rejestracja uczestników 
09:30-11:00 Marketing w wyszukiwarkach internetowych – przegląd narzędzi
11:00-11:15 Przerwa
11:15-13:00 Narzędziowa charakterystyka reklam w wyszukiwarce
13:00-13:15 Przerwa
13:15-14:30 Pozycjonowanie stron internetowych w praktyce (SEO)
14:30-14:45 Przerwa
14:45-15:30 Poprawianie dostępu do serwisów – zwiększanie widoczności w wyszukiwarkach (SEM)
Dzień II  21.02.2014
09:00-09:30 Rejestracja uczestników 
09:30-11:00 Linki sponsorowane (PPC)
11:00-11:15 przerwa
11:15-13:00 Display jako klasyczny  typ reklamy internetowej 
13:00-13:15 Przerwa 
13:15-14:30  e-mail marketing
14:30-14:45 Przerwa 
14:45-15:30 Metody pomiaru efektywności kampanii internetowych 

<<< powrót
Kalendarz wydarzeń
Pokaż wydarzenia z:
Newsletter
Wyszukiwarka
tworzenie stron internetowych HM sp. z o.o. www.hm.pl | hosting www.hb.pl
www.dfop.pl