xxxxxxxxxxxx | |||
Lider Projektu | Partnerzy Projektu |
OŚRODEK WSPIERANIA EKONOMII SPOŁECZNEJ WE WROCŁAWIU
Priorytet VII Promocja integracji społecznej, Działanie: 7.2 Przeciwdziałanie wykluczeniu i wzmocnienie sektora ekonomii społecznej, Poddziałanie: 7.2.2 Wsparcie ekonomii społecznej
Reprezentujesz organizację pozarządową, nie prowadzącą działalności gospodarczej?
Chcesz nauczyć się promować swoją organizację w Internecie i poznać zasady oraz pojęcia marketingu internetowego ?
Zapraszamy więc serdecznie do udziału w bezpłatnym dwudniowym warsztacie:
pn. „MARKETING INTERNETOWY W PRAKTYCE”
Cel warsztatów: wyposażenie uczestników w praktyczne umiejętności:
Adresatami warsztatów są: przedstawiciele/pracownicy organizacji pozarządowych, nie prowadzących działalności gospodarczej w wieku do 64 roku życia, posiadających osobowość prawną z terenu powiatu wrocławskiego i miasta Wrocław.
Termin warsztatu: 20-21 luty 2014
Miejsce warsztatu: Hotel VEGA ul Grabiszyńska 251, Wrocław
Koszty: Udział w cyklu jest bezpłatny. Zapewniamy poczęstunek kawowy oraz obiad w każdym dniu warsztatów.
Zgłoś się już dziś! Prześlij wypełniony formularz zgłoszeniowy oraz deklaracje do dnia 12 lutego 2014 r. wybierając jedną z trzech możliwości:
Więcej informacji uzyskasz kontaktując się z Fundacją „Merkury” w Wałbrzychu 58-300 przy ul. Beethovena 10, tel. 74 666 22 06 oraz na stronach internetowych www.dfopwww.hb.pl lub www.facebook.com/OWESDolnySlask. Ilość miejsc jest ograniczona! Prosimy o zgłaszanie maksymalnie 2 osób z organizacji. Pierwszeństwo udziału w warsztacie będą mieli przedstawiciele organizacji spełniających kryteria strategiczne wskazane w deklaracji uczestnictwa. W przypadku większej ilość i zgłoszeń decyduje kolejność ich nadsyłania.
Warsztat prowadzony przez doświadczonych i certyfikowanych specjalistów Google AdWords.
Załączniki:
Program warsztatu "Marketing internetowy w praktyce" 20-21 luty 2014r. Wrocław
Dzień I 20.02.2014 | |
09:00-09:30 | Rejestracja uczestników |
09:30-11:00 | Marketing w wyszukiwarkach internetowych – przegląd narzędzi |
11:00-11:15 | Przerwa |
11:15-13:00 | Narzędziowa charakterystyka reklam w wyszukiwarce |
13:00-13:15 | Przerwa |
13:15-14:30 | Pozycjonowanie stron internetowych w praktyce (SEO) |
14:30-14:45 | Przerwa |
14:45-15:30 | Poprawianie dostępu do serwisów – zwiększanie widoczności w wyszukiwarkach (SEM) |
Dzień II 21.02.2014 | |
09:00-09:30 | Rejestracja uczestników |
09:30-11:00 | Linki sponsorowane (PPC) |
11:00-11:15 | przerwa |
11:15-13:00 | Display jako klasyczny typ reklamy internetowej |
13:00-13:15 | Przerwa |
13:15-14:30 | e-mail marketing |
14:30-14:45 | Przerwa |
14:45-15:30 | Metody pomiaru efektywności kampanii internetowych |