ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W CYKLU EDUKACYJNYM „SPÓŁDZIELNIA SOCJALNA – EFEKT SYNERGII PARTNERSKIEGO DZIAŁANIA”
Cel szkolenia: kompleksowe przygotowanie podmiotów prawnych ( organizacji pozarządowych, jednostek samorządu terytorialnego do rozwiazywania problemów społecznych poprzez tworzenie i prowadzenie spółdzielni socjalnych osób prawnych).
Adresatami cyklu są: przedstawiciele organizacji pozarządowych nieprowadzących działalności gospodarczej oraz jednostek samorządu terytorialnego z powiatów: wrocławskiego, miasta Wrocławia, górowskiego, milickiego, trzebnickiego, średzkiego, oleśnickiego, oławskiego, wołowskiego i strzelińskiego.
Termin zjazdów:
- 1 szkolenie: 17-19.11.2014 r.
- 2 szkolenie: 01-03-12.2014 r.
- 3 szkolenie: styczeń 2015r.
Miejsce zjazdów: Hotel Jedlinka, Jedlina Zdrój
Zgłoś się już dziś! Prześlij wypełnione dokumenty do dnia 10 listopada 2014 r. wybierając jedną z trzech możliwości:
- mailem na adres: zgloszenia@merkury.org.pl,
- pocztą na adres: Fundacja „Merkury”, ul. Beethovena 10, 58-300 Wałbrzych,
- faksem na nr 74 666 22 01.
Więcej informacji uzyskasz kontaktując się od poniedziałku do piątku w godz. 8:00-16:00 z Panią Martą Sys, tel. 74 666 22 06
Koszty: Udział w cyklu jest bezpłatny. Zapewniamy transport na każdy ze zjazdów, nocleg, wyżywienie oraz materiały, jak również opiekę doradców oraz profesjonalną kadrę trenerów.
RAMOWY PROGRAM CYKLU
- spółdzielnia socjalna osób prawnych: specyfika, sposób funkcjonowania,
- korzyści z tworzenia spółdzielni socjalnych osób prawnych:
- zasady współpracy jednostek samorządu terytorialnego ze spółdzielnią socjalną
- zasady zlecania usług oraz realizacji usług we współpracy ze spółdzielnią socjalną
- finansowanie spółdzielni socjalnych
- członkowie i pracownicy spółdzielni socjalnej
- prawa oraz pozycja członków założycieli spółdzielni socjalnej
- psychologiczne aspekty członkostwa oraz zarządzania spółdzielnią socjalną
- instytucje i podmioty oraz usługi wspierające spółdzielnie socjalne
- dobre praktyki i przykłady partnerskiego podejścia do funkcjonujących spółdzielni socjalnych
- marketing, promocja, PR, zdobywanie rynku dla spółdzielni socjalnej
- spółdzielnia socjalna jako instrument rozwiązywania lokalnych problemów społecznych oraz instrument przeciwdziałania wykluczeniu społecznemu.
<<< powrót